حجت‌الاسلام زارع فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لیست مستقلین و اعتدال گرایان معتبر نیست

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین گفت: لیستی که اخیرا برخی از افراد به نام مستقلین با پسوند اعتدال گرایان منتشر کرده‌اند را معتبر نمی‌دانیم.

لیست مستقلین و اعتدال گرایان معتبر نیستحجت‌الاسلام محمد زارع فومنی رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه لیستی تحت عنوان جبهه مستقلین و اعتدال گرایان از سوی برخی چهره‌ها گفت: جبهه متحد مستقلین ایران در تهران لیست ۳۰ نفره و در سراسر کشور لیست کاملی را ارائه کردند، اما هیچ وابستگی به هیچ کدام از جناح های اصولگرا و اصلاح طلب نداشته و ندارد. 

او افزود: تمام نامزدهای این جبهه مستقل بوده و تا آخر در جریان مستقلین ایران باقی خواهند ماند.

حجت‌الاسلام زارع فومنی تصریح کرد: لیستی که اخیرا برخی از افراد به نام مستقلین با پسوند اعتدال گرایان منتشر کرده‌اند ( نام برخی از نامزدهای اصلاح‌طلب و اصولگرا هم در آن وجود داشته و برخی از آنان سوابق روشنی ندارند) را معتبر نمی‌دانیم، چرا که افراد آن مستقل نیستند. 

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین با انتقاد از ارائه این لیست گفت: مردم باید دقت کنند که تنها جبهه متحد مستقلین ما هستیم و این لیستی که برخی از اصولگراها  و اصلاح طلب‌ها به دلیل آنکه رتبه جبهه متحد مستقلین در نظرسنجی‌ها  بالا بوده، خواستند جریان را تحت‌الشعاع قرار داده تا نتیجه بگیرند. 

حجت‌الاسلام زارع فومنی تأکید کرد: جریان ما هیچ وابستگی ندارد و مردمی و انقلابی هستیم.  لیست منتشر شده مستقل و اعتدل گرایان توطئه اصلاح طلبان است و حتی لیستی که از سوی مطهری ارائه شده مستقل نبوده و وجاحت قانونی ندارد. 

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین در پایان گفت:  جبهه متحد مستقلین از کمیسیون ماده ۱۰ مجوز داشته و کاملا قانونی فعالیت می‌کند و طبق نظر سنجی‌ها رأی مردم به سوی مستقلین خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
نه اصول نه اصلاح نه مستقل جهادی وانقلابی
آخرین اخبار