بیانیه حزب اعتماد ملی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

ملت فهیم و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات گزینه‌های مطلوب را برگزینند

حزب اعتماد ملی در آستانه فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد.

ملت فهیم و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات گزینه‌های مطلوب را برگزینندبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب اعتماد ملی درباره انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و شهیدپرور ایران، اعضای محترم حزب اعتمادملی در سراسر کشور


از آنجا که انتخابات و حقوق ناشی از آن را جزو ارکان جمهوریت و رکن تفکیک‌ناپذیر جمهوری اسلامی دانسته و می‌دانیم در کنار دیگر احزاب جبهه اصلاح‌طلبان کشور از مدتی قبل برای شرکت در این امر خطیر آماده شده و برای ثبت نام اعضای حزب در انتخابات مجلس یازدهم بصورت سازمانی اقدام کردیم تا در شرایط ناشی از اتفاقات و اقدامات داخلی و خارجی بر سردی فضا فائق آمده یک بار دیگر از مردم برای خلق حماسه‌ای از حضور آگاهانه در انتخابات دعوت کنیم ردصلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان اعضای موثر حزب اعتمادملی را نیز شامل شد و از ۶۲ کاندیدای حزب در سراسر کشور ۶۱ تن در دو مرحله ردصلاحیت شدند به نحوی که آن یک نفر هم، چون فرصت و امکان مناسب برای رقابت را از دست داده بود از ادامه راه انصراف داد.

انتخابات، اما برای حزب اعتمادملی و دیگر اضلاع منظومه اصلاح‌طلبی موضوعیت دارد و به همین خاطر و علی‌رغم جفای آشکاری که متوجه اعضای حزب شده است باز هم برای نقش موثر مردم در گزینش‌گری احترام قائل هستیم و اگر خود نمی‌توانیم لیست انتخاباتی معرفی کنیم از ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی می‌خواهیم که با وسعت نظر و سینه فراخ به سوی آینده روشن گام بردارند و با شرکت در انتخابات به نامزد‌های موجود و باقیمانده توجه کرده و گزینه‌های مطلوب و ممکن را برگزینند.

بدیهی است نقد رفتار انتخاباتی دستگاه‌های ذیربط و محصول روش و نگرش ایشان در انجام این وظیفه ملی و اسلامی بحثی است که در زمان مناسب و به روش‌های سیاسی و علمی انجام خواهد شد.

حزب اعتمادملی از آنجا که نظام مستقر را محصول انقلاب، امام و خون شهیدان ارجمند دوران انقلاب و دفاع مقدس می‌داند، حفظ و حراست از آن را با کاستی‌ها و کمبود‌های موجود یا بی‌عدالتی‌ها و کج‌تابی‌های مدیریتی رها نخواهد کرد. به همین خاطر بود که دبیرکل محترم حزب که خود مصداق روشن این شیوه مواجهه با دوستان دیروز انقلاب و امام راحل است از حصر و برای پاسداشت انقلاب و حفظ ارزش‌های والایی، چون جمهوریت نظام اسلامی، همگان را دعوت و اعضای برجسته حزب را امر به مشارکت و ثبت نام در انتخابات کرد.

امیدواریم مردم قهرمان و فهیم ایران با حضور آگاهانه و عمل مدبرانه خود در صحنه از تحقق نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی جلوگیری کرده دوام و قوام کشور را باعث شوند.

حزب اعتماد ملی

۲۹ بهمن ۱۳۹۸

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار