رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان خبر داد؛

راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی تخلف محسوب می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان با بیان اینکه راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی تخلف محسوب می‌شود گفت: تجمع مقابل ستاد‌ها سبب گره‌های ترافیکی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،    سرهنگ مرتضی چغلوند بااشاره به تبلیغات کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه این روز‌ها تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی به اوج خود رسیده است همواره شاهد برگزاری همایش‌هایی از کاندیدا با حضور طرفدارانشان هستیم.

وی افزود: برگزاری همایش از طرف کاندیدا و سخنرانی‌های آن‌ها در خیابان‌های اصلی شهر سبب تجمعات و متاسفانه ایجاد گره‌های ترافیکی در سطح شهر می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: از طرفداران کاندیدا در خواست می‌کنیم از پارک خودرو و پارک دوبل مقابل ستاد‌های انتخاباتی و محل تجمعات خودداری کنند چرا که موجب سد معبر و تخلف محسوب می‌شود و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: با هرگونه راه اندازی کارناوال‌های تبلیغی در سطح شهر که موجب بسته شدن مسیر و باعث بر هم زدن نظم شهر می‌شود براساس قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ چغلوند گفت:با توجه به شلوغ شدن شهر در ساعات بعدازظهر و فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در خیابان انقلاب و میدان امام حسین (ع) جهت تردد از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.