رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد؛

تبلیغات ۲۰۵ کاندیدا در استان لرستان؛ ۱۴۸ داوطلب مجلس یازدهم رد صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در مجموع ۴۰۸ نفر در استان داوطلب این دوره از انتخابات مجلس شدند گفت: ۲۰۵ کاندیدا فعالیت‌های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمود ثمینی در جمع خبرنگاران در رابطه با لیست نهایی کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی در استان لرستان اظهار داشت: در مجموع ۴۰۸ نفر در استان داوطلب این دوره از انتخابات مجلس شدند که از این تعداد با تغییر حوزه انتخابیه هشت نفر بدین ترتیب که پنج نفر وارد استان، دو نفر خارج و یک نفر دیگر در داخل خود استان با جابه‌جایی آن‌ها موافقت شد.

او در رابطه با کاندیدا‌های که انصراف داده‌اند نیز افزود: تعداد نامزد‌های انتخاباتی که تا روز دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه انصراف دادند ۵۹ نفر بودند که به تفکیک در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی ۱۵ نفر، بروجرد هفت نفر، الیگودرز پنج نفر، کوهدشت و رومشکان شش نفر، دورود و ازنا ۹ نفر، دلفان وسلسله ۱۶ نفر و پلدختر یک نفر اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان در رابطه با تعداد نامزد‌های فعال استان نیز عنوان کرد: شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی ۵۷ نفر، بروجرد ۳۵ نفر، الیگودرز ۱۸ نفر، کوهدشت و رومشکان ۳۷ نفر، دورود و ازنا ۲۲ نفر، سلسله و دلفان ۱۲ نفر، پلدختر ۲۴ نفر فعالیت‌های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی آغاز کرده‌اند.

ثمینی بیان کرد: تعداد افرادی که در نهایت توسط شورای نگهبان در استان رد صلاحیت شدند نیز ۱۴۸ نفر هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.