زینلی گفت: نمایندگان باید به سمت اصلاح قانون حرکت کنند، کار مجلس کار‌های خدماتی عمرانی نیست.

نامزد‌ها قول‌های اجرایی ندهندزینلی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ گفت: جامعه از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است و مولفه‌های فراوانی در ارتقای سطح اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی جامعه نقش دارد به همین علت نامزد نیاز به گروهی از مشاوران دارد تا در کنار او باشند.

او افزود: یک کاندیدای انتخابات بایستی مقدورات مملکت را بداند و نیازمندی‌های منطقه را بشناسد و با تلفیق این دو بتواند کاری برای ارتقا جایگاه مجلس انجام دهد.

زینلی با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها باید نواقص موجود در قانون را بررسی کنند، اظهار کرد: تاکنون کاندیدایی اعلام نکرده است که اگر بخواهم وارد مجلس شوم این نقایص را برطرف خواهم کرد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: ای کاش نامزد‌ها به جای رفتن به دنبال کار‌های اجرایی به سمت اصلاح قوانین حرکت کنند.

او با بیان اینکه همه هویت یک نماینده به برنامه‌های وی بستگی دارد، ادامه داد: چه کسی به خودش اجازه می‌دهد بدون برنامه نمایندگی مردم یک منطقه را برعهده بگیرد و بخواهد در مرکز قانونگذاری کشور کار کند.

زینلی دلایل ورود نمایندگان به کار‌های اجرایی را در دو مورد عنوان کرد و افزود: رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، چون کاملا ملموس است و متاسفانه مردم به کسی رأی می‌دهند که کار اجرایی داشته باشد .

کارشناس سیاسی با بیان اینکه گاهی نمایندگان ممکن است احساس ناکارآمدی نسبت به عملکرد مدیران استانی یا مملکتی داشته باشند و به همین دلیلبه کار اجرایی ورود می کنند افزود: مردم باید توجه داشته باشند که کار مجلس کار‌های خدماتی عمرانی نیست، نماینده مقنن است.

کارشناس سیاسی گفت: اگر واقعیت‌ها در ذهن مردم و جامعه ثبت شود هم نامزد انتخاباتی و هم مجلس در جایگاه خودش قرار می‌گیرید.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.