فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خبر داد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به فضای رقابتی که ایجاد شده مشارکت در این حوزه انتخابیه بیش از ۶۰ درصد باشد.

او با بیان اینکه بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخابات، مقدمات برگزاری دور یازدهم تخابات مجلس از چند ماه قبل در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم شده، گفت : همه چیز برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم فراهم است.

حیدری با اشاره به تعیین ۱۸۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، گفت: از این تعداد ۹۸ شعبه ثابت و ۸۵ شعبه سیار است.

 حیدری،گفت: از این ۱۸۳ شعبه اخذ رای ۹۳ شعبه شهری و ۹۰ شعبه روستایی است.

او افزود: فقط در شهرستان اسلام آبادغرب حدود ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی در امر برپایی انتخابات مشارکت دارند.

او از تامین کامل امنیت انتخابات در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو خبر داد و گفت: از بعد اجرایی، امنیتی و پشتیبانی در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

فرماندار اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه مردم این شهرستان در ادوار گذشته انتخابات همواره مشارکت قابل توجهی داشته‌اند، گفت: با توجه به فضای رقابتی ایجاد شده و جو خوبی که فراهم است، پیش‌بینی می‌کنیم این دوره نیز مشارکت مردم قابل توجه و بیش از ۶۰ درصد باشد.

حیدری تعداد نامزد‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو را تاکنون ۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: کاندیدا‌ها در حال تبلیغات، سخنرانی و بیان مواضع و برنامه‌های خود هستند.

او از فضای پرشور تبلیغاتی نامزد‌ها در این منطقه یاد کرد و گفت: با این حال و هوا امیدواریم مردم در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشند و پس از پایان انتخابات نیز نتیجه برای همه قابل قبول خواهد بود.

 فرماندار اسلام آبادغرب،گفت: مسئولین نیز با رعایت اصول قانون‌گرایی، بی طرفی و با هدف تقویت انسجام ملی با تمام توان برای برپایی انتخابات پای کار هستند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.