فرماندار کرمانشاه از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه خبر داد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : با تایید صلاحیت یک کاندیدای دیگر در روز گذشته از سوی شورای نگهبان، تعداد نامزد‌های حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به ۶۸ نفر رسیده است.

او با اشاره به تدارک برپایی ۶۰۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت : از این تعداد ۴۳۹ شعبه ثابت مربوط به شهر کرمانشاه بوده که این شعبات در مدارس، بانک‌ها، موسسات دولتی و دیگر اماکن اداری برپا خواهند شد، ۱۴ شعبه سیار هم در شهر کرمانشاه در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، واحد‌های صنعتی و... کار اخذ رای از مردم را انجام خواهند داد.

رنجبر افزود: مابقی شعبات اخذ رای در سطح بخش‌های تابعه شهرستان کرمانشاه شامل بخش مرکزی، بیلوار، کوزران، فیروزآباد و ماهیدشت کار اخذ رای را انجام خواهد داد.

فرماندار کرمانشاه گفت: نزدیک به ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی شامل اعضای شعب اخذ رای، اعضای نظارت، بازرسی، نیرو‌های انتظام و ... در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه مشارکت خواهند کرد.

رنجبر با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات در جلسات شورای تامین شهرستان اندیشیده شده، گفت: برای برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه نداریم.

او به تشریح حال و هوای انتخابات در شهرستان کرمانشاه پرداخت و افزود: هرچه رو به جلو می‌رویم تنور انتخابات در شهرستان کرمانشاه داغ‌تر می‌شود و ستاد‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها هم شدیدا مشغول کار هستند.

او افزود: در برخی ستاد‌های تبلیغاتی تخلفات جزیی مشاهده شده که تذکر داده ایم و در صورت ادامه تخلفات برای برخورد به مسئولین مربوطه معرفی خواهند شد.

رنجبر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه نظام دلسرد خواهد کرد.

او با اشاره به مشارکت خوب مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات ادوار گذشته، افزود: در این دوره هم شاهد حضور حداکثری کرمانشاهیان در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.