فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس یازدهم باید با رعایت نظم و انضباط در مدت باقی مانده از مهلت قانونی تبلیغات برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم با نیرو‌های پلیس همکاری کنند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : انتخابات یک رقابت است که باید در کمال نظم و امنیت اجرا شود تا اقتدار نظام و مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دهد.

او گفت : جلوگیری از تجمع در محدوده ستاد‌های تبلیغاتی و همچنین جلوگیری از پارک خودرو‌ها در نقاط توقف ممنوع خیابان‌ها باعث پیشگیری از ترافیک در خیابان‌های سطح شهر می‌شود که امید است ستاد‌های تبلیغاتی با برنامه ریزی مناسب در این زمینه اقدام‌های لازم را انجام دهند.

فرماندار قصرشیرین گفت: جلوگیری از تنش و درگیری بین طرفداران نامزد‌های انتخاباتی و تخریب نکردن لوازم تبلیغاتی همدیگر و جلوگیری از اهانت و توهین هواداران در برقراری نظم و امنیت و برگزاری انتخابات سالم بسیار تاثیرگذار است که باید در این رابطه ستاد‌های انتخابات نامزد‌های نمایندگی مجلس یازدهم اهتمام لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.