فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: هر کدام از کاندیدا‌ها می‌توانند جهت نظارت بر فرایند رأی گیری و شمارش آرا در شعب اخذ رأی یک نماینده داشته باشند.

حضور نمایندگان کاندیدا‌ها تا در شعب اخذ رأی بلامانع استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورا‌های اسلامی اظهار داشت: نماینده فرماندار به عنوان مسئول شعبه اخذ رأی، نقش مدیریت شعبه را در چهارچوب اختیارات قانونی دارد و همه عوامل باید با او هماهنگ باشند.

او  افزود: قبل از شروع رأی گیری باید اطراف شعبه اخذ رأی توسط نماینده فرماندار بازدید و از هر گونه تبلیغات پاکسازی شود.

ارژنگ  با بیان اینکه هر کدام از کاندیدا‌ها می‌توانند جهت نظارت بر فرایند رأی گیری و شمارش آرا در شعب اخذ رأی یک نماینده داشته باشند اضافه کرد: هاین افراد نمی‌توانند در امر رأی گیری دخالتی داشته باشند.

او ادامه داد: زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است و با تلاش عوامل اجرایی شاهد انتخاباتی سالم و منسجم خواهیم بود.

در این جلسه آموزش‌های لازم برای تعداد ۱۴۶ نفر از نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان شهرکرد در خصوص وظایف و اختیارات آن‌ها ارائه گردید.

لازم به ذکر است در شهرستان شهرکرد تعداد ۱۴۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۶ شعبه سیار و ۱۴۰ شعبه ثابت می‌باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار