مردانی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین‌کننده قدرت ملی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، اقتدار نظام را ناشی از حضور و همراهی مردم بیان کرد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین‌کننده قدرت ملی است.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالار دینی است و مردم با انتخاب خود ارکان نظام را تعیین می‌کنند.

مردانی با بیان اینکه قوه مقننه یکی از مهمترین و اساسی‌ترین قوای کشور است، اضافه کرد: به لحاظ حقوقی وظیفه قوه مقننه اصلاح و وضع نظم و قوانین کشور و نظارت بر اجرای قوانین مصوب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق مشارکت حداکثری، ادامه داد: رسانه‌ها و گروه‌های تأثیرگذار، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

او گفت: مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی برگرفته از حضور مردم است و اراده مردم توسط صندوق‌های رأی مشخص می‌شود و مجریان برگزاری انتخابات امانت‌دار این رأی هستند و تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم به کار گرفته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر در این استان شرایط رأی دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند.

مردانی اضافه کرد: از این تعداد، ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

او با اشاره به پیش‌بینی ۷۳۷ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری، گفت: از این تعداد، ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

مردانی ادامه داد: همچنین از این تعداد، ۳۴۷ شعبه روستایی و ۳۹۰ شعبه شهری است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار