مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شاهسون مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی است چرا که کشور باید به دست مردم اداره شود و سرنوشت آن به دست مردم باشد.

او افزود: رأی مردم پشتوانه نظام و کشور است و اگر این پشتیبانی وجود داشته باشد، کشور از حیث سیاسی و در عرصه بین‌الملل تقویت می‌شود و تغییرات مثبت با حضور مردم پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

شاهسون با اشاره به وجود مشکلات و ناراحتی بین مردم، اضافه کرد: کمبود‌ها و کاستی‌ها را نباید پای نظام و انقلاب اسلامی نوشت.

این مدرس دانشگاه گفت: مدیران ضعیف را باید به کمک همین رأی دادن‌ها از عرصه مسئولیت خارج کرد چرا که حفظ ارزش‌های انقلاب و پشتوانه مردمی بسیار مهم است و اعتماد مردم به نظام اسلامی باید مانند همیشه محکم باشد.

او ادامه داد: رژیم‌هایی مانند رژیم صدام در عراق زمانی نابود شد که پشتوانه مردمی را از دست داد، لذا مردم ما باید برای حفظ امنیت کشور و ایجاد یأس و ناامیدی در دشمن و نیز سیلی زدن بر صورت استکبار، قدرت جسارت علیه امنیت و استقلال کشور را با حضور گسترده در انتخابات از آنان سلب کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به اخلاق انتخاباتی کاندیدا و شیوه‌های عقلانی تبلیغ، میزان اهمیت کاندیدا به ارزش‌های اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف ملت را باید برای انتخاب کاندیدای اصلح، مورد توجه قرار داد.

او افزود: کاندیدای اصلح باید مؤمن، خدمتگزار، متوکل، استکبارستیز، مقاوم، ایثارگر، ساده‌زیست، امانتدار، پاکدامن، صادق، کارآمد، جهادی، هوشمند، با تدبیر و برنامه، عدالت‌محور و ملتزم به قانون باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار