رییس پلیس راه کرمانشاه بااشاره به لغزنده بودن اکثر جاده‌های استان کرمانشاه، از رانندگان خواست تااحتیاط لازم را هنگام حضور در جاده‌ها داشته باشند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس راه کرمانشاه گفت : هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محور‌های استان بخصوص در نواحی شمالی و شمال شرق استان هستیم.

او گفت : بارش باران اکنون در محور‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، بیستون، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی از شدت بیشتری نسبت به سایر محور‌ها برخوردار است.

 حیدری افزود: همچنین در همه محور‌های شهرستان کرمانشاه نیز شاهد بارش باران هستیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در گردنه‌های قلاجه، بیدسرخ، مله ماس و چهارزبر نیز بارش باران گزارش شده است.

او افزود: بارش باران که از ساعات ابتدایی بامداد امروز آغاز شده طبق پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی تا ظهر امروز (دوشنبه) ادامه خواهد داشت.

 حیدری با اشاره به لغزنده بودن اکثر محرو‌های استان و آبگرفتگی برخی از آنها، گفت: رانندگان لازم است قبل از حضور در جاده نسبت به سالم بودن لاستیک، برف پاکن و بخاری خودروی خود مطمئن باشند.

این مقام انتظامی گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب بی مورد و همکاری با ماموران پلیس راه از دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به آن توجه کنند.

او در پایان از حضور ۶۵ تیم پلیس راه در محور‌های استان خبر داد و گفت: ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز از سوی رانندگان موجب توقیف ۷۲ ساعته خودروی آن‌ها می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.