شهردار سرپل‌ذهاب گفت: کانکس‌های سطح شهر متعلق به مالکان واحد‌های تکمیل شده تا پایان هفته جاری باید جمع‌آوری شود و در غیر این صورت، مصادره خواهد شد.

کانکس سرپل ذهاب

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر حیدری شهردار سرپل‌ذهاب گفت: مالکان واحد‌های تعمیری و تخریبی تکمیل شده در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری کانکس‌های خود و انتقال آن‌ها به خارج از شهر اقدام نمایند.

او بیان داشت: مالکان واحد‌های تعمیری و آن دسته از واحد‌های تخریبی که کار ساخت و ساز آن‌ها به پایان رسیده تا پایان هفته نخست اسفند ماه سال جاری فرصت جمع آوری کانکس‌های خود را دارند.

شهردار سرپل ذهاب گفت: در صورت جمع آوری نکردن کانکس‌ها شهرداری آن‌ها را مصادره خواهد کرد.

او افزود: معابر عمومی، اماکن تفریحی و بسیاری از فضا‌های سبز سطح شهر در روز‌های پس از زلزله به کمپ‌های اسکان موقت تبدیل شد که باگذشت ۲ سال و چند ماه از زلزله بیشتر این اماکن با توجه به مطالبه عمومی مردم و برنامه ریزی مسوولان استانی و شهرستانی و مشارکت مردم با اخطار قبلی شهرداری و آماده کردن وسایل حمل و نقل رایگان و برنامه ریزی برای جانمایی آن‌ها در کمپ‌های اسکان موقت موجود پاکسازی شده و برای استفاده عموم مردم توسط شهرداری بازسازی شده است.

حیدری گفت: زمین لازم برای ساخت مسکن مستاجران واحد‌های تخریبی شهرستان تامین شده و مستاجرانی که کانکس خود را جمع آوری کرده و خانه اجاره کنند در اولویت واگذاری زمین خواهند بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.