مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به افزایش وقوع سرقت در محور ریلی قزوین- رشت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد توسط ماموران انتظامی استان قزوین و نمایندگانی از عملیات و آگاهی پلیس راه آهن شمالغرب و کشور راهکار‌ها و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احصاء و به واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.

او ادامه داد: ماموران در پی کسب خبر درباره اینکه یک دستگاه خودرو در محور ریلی با پلاک مخدوش در حال متواری است بلافاصله واحد گشت پاسگاه کوهگیر با اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده قدیم "قزوین-رشت" خودرو را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۱۲ عدد خاموت به همراه ابزار آلات سرقت کشف و سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

سردار حاجیان گفت: برای شناسایی و دستگیری همدست سارق و مالخران و در اجرای دستور مقام قضایی، سارق در اختیار پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت و با اقدامات فنی صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم توسط پلیس قزوین و روشن شدن زوایای پنهان جرم، اکیپی از ماموران پلیس راه آهن کشور با عزیمت به استان شمالی کشور یکی از مالخران را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل ضایعاتی مالخر ۳۸۱ عدد پیچ شروب و فنر وسلو کشف و اموال کشف شده به نماینده راه آهن تحویل داده شد.

به گفته او، مالخر هم با معرفی به مراجع قضائی در قزوین با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سارق در بازجوئی فنی ماموران به ۱۰ فقره سرقت پیچ شروب و فنر وسلو به بیش از ۲ هزار عدد در محور ریلی قزوین- رشت اعتراف کرد ف گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

کشف بیش از یک کیلو گرم تریاک

سرهنگ حسین رشیدتبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان در یکی از روستا‌های شهرستان، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

به گفته او، در بازرسی از محل اختفای متهم ۹۶۵ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از اطلاع از فعالیت مجرمانه دو نفر از مواد فروشان در این شهرستان، در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹۰۷ گرم تریاک کشف شد.

او اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: مأموران کلانتری ۱۱ پاسداران این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه کامیون ایسوزو یخچال دار مشکوک شدند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: مأموران این فرماندهی پس ازمتوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۴ هزار لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: در این زمینه کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار