مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سرهنگ قدرت حسنی سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش سنگین برف در گیلان و عدم امکان تردد در آزاد راه و جاده قدیم قزوین- رشت همچنان این محور‌ها مسدود است.

سرهنگ حسنی افزود: هموطنانی که ایام پایانی هفته را برای سفر به استان گیلان برنامه ریزی کرده اند از سفر به این استان خودداری وبا عوامل پلیس راه استان قزوین همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: عوامل امدادی به صورت تمام وقت در حال بازگشایی محور‌ها هستند و به محض مساعد شدن هوا و امکان تردد به هموطنان متعاقبا اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور بوئین زهرا به اشتهارد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: با بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت است که در بازرسی از کامیون ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع "گازوئیل" کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، یادآور شد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انهدام باند سارقان خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری درباره تردد خودروی سرقتی وانت نیسان در محور تاکستان-زنجان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: پس از انجام اقدامات ویژه پلیسی سارق شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر و خودروی مسروقه توقیف شد.

او اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی پلیس به سرقت خودروی وانت نیسان و ۳ دستگاه خودروی دیگر در استان تهران و فروش خودرو‌های مسروقه به ۲ مالخر در یکی از روستا‌های زنجان اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از اخذ مجوز قضایی به محل اختفای متهمان اعزام و ۲ مالخر دستگیر و ۳ دستگاه خودروی پراید سرقتی در مخفی گاه مالخران کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: با کشف و انتقال خودرو‌های سرقتی به پلیس آگاهی اقدامات برای شناسائی مالباختگان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار