مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

سرهنگ رشید تبار افزود: این خودرو پس از دستور پلیس متوقف شد که در بررسی مدارک، راننده فاقد هر گونه مدارک هویتی بود ودر استعلام شماره پلاک نیز مشخص شد خودرو مورد نظر مدتی قبل از شهر اقبالیه به سرقت رفته است.

او اضافه کرد: پس از احراز سرقتی بودن خودرو سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از شهروندان خواست، توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

سارقان محتویات داخل خودرو در دام پلیس

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۴ مینودر شهرستان قزوین حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در اقدامی غافلگیرانه، ۲ سارق را حین سرقت ضبط و پخش خودرو دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: از متهمان ۲ دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از شهروندان خواست تا از پارک کردن خودرو در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار