نتایج رقابت‌های ورزشی جام شهدای پست در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و دارت بانوان و آقایان به دست آمد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در رشته فوتسال پس از رقابت ۱۰ تیم از تجزیه مبادلات، شش تیم از مناطق پستی تهران، سه تیم از معاونت‌های مدیر عامل و یک تیم از حوزه ستاد؛ تیم منطقه پستی جنوب تهران اول شد، تیم تجریه مبادلات در جایگاه دوم ایستاد و تیم منطقه پستی جنوب شرق به رتبه سوم دست یافت.

در رشته تنیس روی میز در گروه آقایان، فرهاد فرتوک نژاد از منطقه پستی شمال شرق اول شد، مهدی سمنانی از منطقه جنوب دوم شد و بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه محصول به همراه علیرضا خسروی از اداره کل حراست و امنیت پستی، مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.

در رشته دارت در گروه بانوان، فاطمه صادقی از اداره کل برنامه ریزی، مدیریت پروژه و بودجه و آمار اول شد، آرتین شهمیری از استان گیلان دوم و فاطمه سعادتی از دفتر حقوقی، املاک و قرارداد‌ها سوم شدند.

در رشته دارت آقایان نیز مرتضی بیات و مجید صفایی از اداره کل بازاریابی و طراحی محصول به ترتیب اول و دوم شدند و مهدی بدیعی از منطقه پستی شمال شرق رتبه سوم را به دست آورد.

در رقابت‌های فوتسال المپیاد ورزشی شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر ۴۰ سال، تیم الف شرکت ملی پست اول و تیم ب این شرکت دوم شد.

در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز، تیم فوتسال پست بانک رتبه اول را به دست آورد و تیم شرکت ملی پست در جایگاه دومی ایستاد.
گفتنی است، رقابت‌های جام شهدای شرکت ملی پست پس از ۱۰ سال به صورت منظم و با رویکرد عدالت محوری و اصول حرفه گری برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار