به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مریم ساعتچی مدیر کل توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه تمامی این آموزشها به صورت ویدئو کنفرانس یا وبینار (سمینار آنلاین) برگزار میشود، افزود: از مهمترین این دورهها، "مدیریت پروژه یا استاندارد pmbok" و" طرح تحول دیجیتال" است که برای ۱۹۵ نفر از مدیران کل، مجریان و مسئولان مرتبط به پروژهها برگزار شد.
وی با تاکید بر اهمیت بازاریابی و توسعه کسب و کار در رویکرد جدید شرکت، گفت: برنامه جامع" بازاریابی، فروش محصول و نگهداشت مشتری" یکی از برنامههای آموزشی تعریف شده است که در این راستا از ۱۴ تا ۳۰ بهمن ماه، چهار هزار نفر از کارکنان گروههای هدف شامل کارشناسان امور پستی، کارمندان اجرایی و برخی مدیران، را تحت آموزش قرار میدهد.
بیشتر بخوانید: راه مبادلات مرسولات خارجی همچنان باز است
او به دوره آموزشی "طراحی مدل کسب و کار سرویس" اشاره و تصریح کرد: این دوره آموزشی نیز برای چهار هزار نفز از کارکنان حوزه فنی و اجرایی از ۱۴ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد که این دوره شامل برندسازی مجدد، مدیریت ارتباط با مشتریان، نگهداشت و تکنیکهای فروش است.
ساعتچی دوره آموزشی " سیستم مدیریت کیفیت" را از دیگر برنامههای مهم آموزشی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال اجرای سیستم مدیریت کیفیت با تکیه بر توان نیروهای داخلی و تجربیات کسب شده از دورههای گذشته در سطح شبکه آغاز شده، برنامه آموزشی ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ برای ۱۷۰ نفر از کارکنان، بخشی از تقویم آموزشی امسال است.
مدیر کل توسعه سرمایه انسانی دوره آموزشی "جریان نقدی بودجه "، " برنامه ریزی و تغییر و تحول یا نقشه راه تحول دیجیتال"، " بازمهندسی عملیات فرایندهای کلیدی"، " مدیریت و توسعه منابع کلیدی، انسانی و فیزیکی"، " پایگاه نشانی مکان محور" و "جی نف " را از دیگر برنامههای آموزشی تخصصی ذکر کرد و گفت: هر کدام از این آموزشها براساس یک برنامه زمان بندی شده از ۱۲ تا پایان بهمن ماه برای گروههای هدف ارائه میشود.
انتهای پیام/