مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست از راهیابی دو تیم از این شرکت به فینال مسابقات المپیاد وزارت ارتباطات خبرداد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سلگی با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی وزارت در دو گروه زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برگزار شد و امسال پست با دو تیم در رده زیر ۴۰ سال و یک تیم بالای ۴۰ سال در این رقابت‌ها حضور داشت، افزود: هر سه این تیم‌ها به فینال رقابت‌ها راه یافته‌اند که رقابت نهایی زیر ۴۰ سال را دو تیم "الف" و "ب" شرکت ملی پست برگزار می‌کند و رقابت نهایی بالای ۴۰ سال هم بین تیم فوتسال پست و پست بانک در روز هشتم بهمن برگزار خواهد شد.

وی برگزاری منظم رقابت‌های جام شهدای شرکت ملی پست پس از ۱۰ سال را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: از سال گذشته کار شناسایی تیم‌های فوتسال با رویکرد عدالت محوری و اصول حرفه گری آغاز و در ادامه تمرینات منظمی نیز برگزار شد که مورد حمایت مدیرعامل و مدیران ارشد شبکه قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه رقابت‌های فوتسال جام شهدای پست بین ۱۰ تیم در حال برگزاری است، افزود: این تیم‌ها شامل یک تیم از تجزیه مبادلات، شش تیم از مناطق پستی تهران، سه تیم از معاونت‌های مدیر عامل و یک تیم از حوزه ستاد هستند که فینال این رقابت‌ها ۱۳ بهمن در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام برگزار خواهد شد.

سلگی سایر رشته‌های ورزشی رقابت‌های جام شهدای پست را تنیس روی میز در سطح آقایان و دارت در هر دو سطح بانوان و آقایان ذکر کرد و افزود: فینال این رقابت‌ها نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به ورزش و سلامت جسمی و روحی کارکنان امسال به صورت ویژه در دستور کار حوزه پشتیبانی قرار گرفت، افزود: پس از ۱۰ سال، در مسابقات ورزشی کارکنان دولت نیز ورزشکارانی در رشته فوتسال، آمادگی جسمانی و طناب کشی حضور خواهیم داشت.

دبیر کمیته ورزشی شرکت ملی پست برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی دهه فجر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را یادآور شد و گفت: در این رقابت‌ها در هر دو سطح بانوان و آقایان حضور خواهیم داشت، که در گروه آقایان در رشته‌های فوتسال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، طناب کشی، تیراندازی و دارت و در گروه بانوان در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، آمادگی جسمانی و طناب کشی شرکت کننده داریم.

او با یادآوری اینکه برای احیای مسابقات والیبال نیز به دنبال شناسایی استعداد‌های برتر و جوان در این رشته ورزشی هستیم، از تمامی ورزشکاران در رشته والیبال و سایر رشته‌های ورزشی در سراسر کشور خواست، مشخصات و سوابق ورزشی خود را به این اداره کل اعلام کنند.

مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی به موضوع استاندارد سازی فضا‌های ورزشی در ادارات پست استان‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های شبکه پستی است، به دنبال آن هستیم تا فضای ورزشی مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش را حداقل در دو رشته تنیس روی میز و دارت فراهم آوریم.

سلگی به برنامه‌های آینده شرکت ملی پست نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری رقابت‌های جام شهدای پست امسال در سطح کارکنان ستادی و مناطق پستی تهران برگزار شد، اما مصصم هستیم در سال آینده این رقابت‌ها در انواع رشته‌ها به صورت المپیاد کشوری برگزار شود.

وی تصریح کرد: توجه به موضوع ورزش‌های همگانی نیز در دستور کار است و در ابتدای سال آینده برنامه پیاده روی همگانی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار