مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مطرح کرد:

اولویت شرکت مخابرات ایران رضایت مشتریان است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه تهران، گفت: تمامی فعالیت‌ها شرکت باید در راستای رضایتمندی مشتریان باشد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه تهران که با حضور معاونان شرکت مخابرات ایران در ساختمان شهید یزدی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت واگذاری سرویس های تجاری، روند اداری، تجاری و مالی، روند فرایند فروش و تحویل سرویس به مشتریان  را مورد بررسی قرار داد.

وی اعنوان کرد: رسیدگی به حقوق مشتریان و رفع مشکلات و موانع فنی و اداری موجود حائز اهمیت است و دراولویت ما قرار دارد و مدیران مناطق تهران را به تلاش و نظارت بیشتر بر نحوه ارائه خدمت به مردم توصیه خواهیم کرد و جلب رضایت مشتریان را هدف نهایی مجموعه شرکت مخابرات ایران قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت استان تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و اجتماعی، و پوشش جمعیتی بالا و برخورداری از امکانات فنی و ارتباطی بیشتر اظهار داشت: در برنامه ریزی‌های توسعه شرکت مخابرات ایران و تسهیل خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

صدری با تاکید بر تسهیل در فرآیند خدمت رسانی به مردم افزود: به منظور کنترل برنامه‌ها و نظارت بر اصلاح فرایند‌های ارائه خدمات مختلف به شهروندان، در جلسات آینده مدیران مخابرات منطقه تهران نیز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
رضايت مشترك اينه كه من اس ام اسي برام قيمت بسته ها اومد ولي مدتش رو عمدا ننوشته بودن منم فكر كردم مثل همين كه دارم سه ماهه است ولي پولو كه دادم جواب اومد يه ماهه است و بعد از يه ماه چه مصرف بكني چه نكني قط ميشه
ديگه كلاهبرداري از اين بالاتر هم ميشه ؟