مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد:

ضرورت همکاری استانداری کرمان با شرکت پست برای ارائه خدمات به مناطق این استان

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار کرمان رویکرد جدید شرکت ملی پست را تشریح کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی در حاشیه سفر به استان کرمان و دیدار با محمدجواد فدایی استاندار این استان به پهناور بودن استان کرمان و گستردگی نقاط دسترسی مردم به خدمات پستی در چارچوب وظایف پست اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه انجام این خدمات در نقاط دورافتاده استان بار مالی زیادی را به شبکه پستی تحمیل می‌کند از استاندار کرمان می‌خواهیم در انجام این وظیفه حاکمیتی پست را بیش از پیش یاری رساند.

مدیرعامل افزود: به همین منظور درصدد آنیم تا با فراهم آوردن بستر‌های الکترونیکی، زمینه دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات پستی و سایر خدمات دستگاه‌ها و سازمان‌ها را با استفاده از درگاه پست فراهم سازیم.

او از رویکرد شرکت ملی پست برای توانمند سازی بخش خصوصی درباره کسب و کار‌های نوین خبر داد و افزود: با اجرای پروژه‌های جدید شرکت ملی پست حمایت همه جانبه از شرکت‌های استارتاپی که درزمینه کسب و کار‌های نوین فعالیت دارند صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: رونمایی از تمبر اختصاصی «تالاب بین المللی زریوار»


نعمتی با اشاره به پروژه ملی اقتصاد مقاومتی GNAF افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استانداردسازی نشانی‌ها می‌شود و در نهایت باعث تسهیل ارائه خدمات مطلوب و فوری دستگاه‌های اجرایی به مردم می‌شود.

نعمتی همچنین از تجهیز کردن شرکت ملی پست به موتورسیکلت برقی کاملا ایرانی خبر داد و گفت: از آنجا که هوای پاک و محیط سالم زندگی شهروندان یکی از سیاست‌های شرکت ملی پست است، در صورت فراهم بودن زمینه این کار در شهر کرمان، سرویس دهی خدمات به مردم توسط توزیع کنندگان، ازطریق این نوع موتورسیکلت‌ها ارائه خواهد شد.

مدیرعامل ضمن اعلام زیان پست استان کرمان از استاندار خواست در جلسات شورای اداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی را به برون سپاری خدمات و انجام آن‌ها از طریق پست ملزم سازد.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز در این دیدار به اهمیت خدمات پست اشاره کرد و گفت: خدمات پستی در جامعه از ارزشمندترین خدمات به مردم است و باید با کیفیت ارائه شود.

استاندار کرمان همراهی و همدلی کارکنان پست استان کرمان را ستود و افزود: حسن خلق، مدیریت قوی و پیگیری‌های مداوم موجب شده موفقیت‌های چشمگیری نصیب استان شود و به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار