رئیس هیات کشتی آزاد و فرنگی تربت جام گفت: مسابقات کشتی آزاد جام فجر تربت جام با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

تربت جام فاتح مسابقات کشتی آزاد ۴جانبه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالخالق یعقوبی رئیس هیات کشتی آزاد و فرنگی تربت جام گفت: به همت هیات کشتی آزاد و فرنگی تربت جام و با مشارکت اداره ورزش و جوانان مسابقات تحت عنوان جام فجر و یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان برگزار شد.

او ادامه داد: این مسابقات با حضور یکصد و سی کشتی گیر در قالب ۴ تیم از مشهد، تایباد، رباط سمنگان و تربت جام در سالن شهید رحیمی برگزار شد.

رئیس هیات کشتی آزاد و فرنگی تربت جام گفت: مسابقات به صورت تیمی برگزار شد که در نهایت تیم‌های تربت جام با ۱۹۴ امتیاز، مشهد ۱۶۶ امتیاز، تایباد ۹۷ امتیاز و رباط سمنگان با ۶۴ امتیاز به ترتیب عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

یعقوبی سطح کیفی مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حضور کشتی گیران مطرح و تراز اول استان در ترکیب تیم‌های حاضر سبب شد تا رقابت بین تیم‌ها نزدیک باشد که اوج هیجان در میان خیل تماشاچیان و علاقمندان به کشتی کاملا مشهود بود.

در اختتامیه این مسابقات از برخی مربیان تیم‌های شرکت کننده با اهداء هدیه تجلیل شد.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.