معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع ظرفیت تبلیغاتی به محورهای استان اصفهان افزوده شده است که این مهم در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی صلواتی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اعلام خبر افتتاح دو مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در محور‌های نایین-اردستان و شهرضا-آباده که از محور‌های اصلی و ترانزیتی کشور است، اظهارداشت: مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی محور نایین-اردستان با اعتبار بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال و مجتمع محور شهرضا-آباده با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

او با بیان اینکه بخش دولتی در احداث راه‌های دسترسی و نصب تابلو‌ها به این دو مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی یاری رسانده، تصریح کرد: بخش دولتی با حمایت و تشویق سرمایه گذاران کوشیده تا با احداث این مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی در جهت رفاه حال مسافران و رانندگان و افزایش ایمنی سفر بکوشد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه پنجاهمین مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در استان اصفهان تا پیش از ایام نوروز هم به بهره برداری می‌رسد، افزود: مجتمع مذکور در ابتدای محور اردستان-نایین واقع شده است و با راه اندازی این مجتمع، محور اردستان-نایین از نظر تعداد مجتمع‌های خدماتی-رفاهی به محور جامعی تبدیل می‌شود.

او با اشاره به کلنگ زنی دو مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در ایام الله دهه فجر گفت: این مجتمع‌های کلنگ زنی شده در محور‌های شهرضا-آباده و شهرضا-دهاقان قرار گرفته است.

صلواتی با تاکید بر ارتقا خدمات رفاهی به مسافران و ایمنی راه‌ها ابراز داشت: در ایام الله دهه فجر سه راهدارخانه پُشته در محور سمیرم-یاسوج و راهدارخانه انارک در محور نایین-خور و راهدارخانه طرقرود در محور قدیم نطنز-اصفهان به بهره برداری رسید.

او با تاکید بر نقش مهم راهدارخانه‌ها در تسهیل تردد شهروندان به ویژه در ایام زمستان و نوروز گفت: با توجه به نیاز‌های محور‌های استان در جهت امدادرسانی، راهدارخانه‌ها مکان یابی می‌شوند و در ایام دهه فجر این سه راهدارخانه با اعتبارات دولتی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به ارتقا خدمات به رانندگان حمل و نقل بار در پایانه بار امیرکبیر بیان داشت: مجموعه تسهیلاتی برای رانندگان، در پایانه بار امیرکبیر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در سال جاری تخصیص پیدا کرد و در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

او افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی با به کارگیری از ظرفیت بخش خصوصی در جهت افزایش ایمنی تردد شهروندان سه دستگاه پل عابر پیاده در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید و چهار دستگاه عابر پیاده هم کلنگ زنی شد.

صلواتی استفاده از ظرفیت تبلیغاتی در راه‌ها را در جذب سرمایه گذاری موثر دانست و اضافه کرد: بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع ظرفیت تبلیغاتی به محور‌های استان اصفهان افزوده شده است که این مهم در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اشاره‌ای هم به ایمنی جاده‌ها داشت و افزود: سرعت یکی از عوامل موثر در تصادفات جاده‌ای است که شش سامانه ثبت تخلف سرعت در محور کنارگذر غربی، محور شهید کاظمی، به بهره برداری رسید.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اعلام اینکه تا پایان امسال ۲۸ سامانه ثبت تخلف سرعت هم افزوده می‌شود، ابراز داشت: مجموعه پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شد بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال و در مجموعه بازرگانی، فنی و مدیریت راه‌ها بوده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار