رئیس منابع طبیعی شهرستان نائین از توزیع و کاشت ده هزار اصله نهال در شهرستان نائین همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کیوان لوکی انارکی به تشریح برنامه اداره منابع طبیعی شهرستان نائین برای هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری پرداخت و گفت: توزیع نهال ازاوایل هفته آینده، یازدهم اسفندماه آغاز و انشاالله به دست تمامی متقاضیان در سطح شهرستان نائین خواهد رسید.

وی با ارائه گزارشی از محل توزیع نهال‌ها به مجتمع رفاهی آقای نصیری در مسیر اردکان و مجتمع نخلک در شهر نائین اشاره داشت و افزود: تصمیم نهایی برای انتخاب محل توزیع در یکی از مکان‌هایی که اعلام آمادگی کردند تا اواخر این هفته اتخاذ و به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: تعداد محدودی نهال کاج و سرو گلدانی مختص فضا‌های عمومی و مردمی تهیه شده است که جزئیات، محل و شیوه توزیع آن در محل اقامه نماز جمعه این هفته شهر نائین اعلام خواهد شد.

لوکی انارکی افزود: نهال‌های آماده به توزیع که بر اساس موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی شهرستان نائین در نظر گرفته شده است، زیتون تلخ، سنجد، اقاقیا، ارغوان، بَنه، زبان گنجشک و توت خواهد بود.

وی تاکید کرد: شرکت‌ها، ارگانها، شهرداری و موسسات دولتی و مردمی که میزان تقاضای دریافت نهال در آن‌ها بیشتر است می‌بایست تقاضای خود را بصورت کتبی به اداره منابع طبیعی تحویل دهند تا بر اساس تعداد نهال‌های موجود، عدالت در توزیع نهال‌ها صورت گرفته و حواله مربوطه صادر شود.

انتهای پیام/م

نهال های آماده توزیع برای درختکاری

برچسب ها: درختکاری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.