مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت راه‌های نایین در سال ۹۷ هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی خضری، گفت:با توجه به اینکه شهرستان نایین در محور ترانزیت و جاده اصلی کشور واقع و از لحاظ وسعت جغرافیایی در رتبه اول استان اصفهان میباشد و میزان تردد با توجه به محور مواصلاتی بودنش به سایر استان‌ها بالاست از اهمیت ویژه‌ای در سطح استان برخوردار است.

مهدی خضری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، در مراسم افتتاح و شروع بهره برداری مجتمع رفاهی _تجاری بین راهی نصیری گفت:۵ مجتمع بین راهی فعال در سطح شهرستان نایین وجود دارند و با شروع بهره بردای از این مجتمع، تعداد مجتمع‌های فعال بین شهری در شهرستان نایین به عدد ۶ می‌رسد.

خضری، با اشاره به تردد روزانه بیش از ۱۰ هزار خودرو در ناوگان سبک و سنگین بیان نمود:این حجم تردد بالا در محور نایین_اردکان، نشان دهنده اهمیت و نگاه ویژه به این محور برای شهرستان و اداره کل راهداری استان می‌باشد.

وی در ادامه با تبریک به مردم نایین از پیگیری‌های مکرر نماینده شهرستان نایین و خوروبیانک در خصوص محور‌های مواصلاتی شهرستان نایین به صورت کتبی، حضوری، تلفنی و ادامه این تلاش در وزراتخانه اشاره داشت.

این مسئول از اختصاص بودجه ۱۳۰ میلیارد ریالی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در حوزه محور‌های شهرستان نایین خبر داد و گفت:متاسفانه اکثر قرارداد‌های مربوطه منعقد و پیمانکار تعیین شده است و بسیاری از پروژه‌ها رو به اتمام و یا در حال اجراست، اما مشکلی که در تاخیر در شروع پروژه‌ها وجود داشت شرایط اقتصادی نامطلوب کشور بود که اکثر پیمانکار‌ها حاضر به شرکت در مناقصه نبودند و باید قدردان پیمانکار‌هایی باشیم که شروع به همکاری کردند و با توجه به شرایط موجود ایثار می‌کنند چرا که اسناد خزانه‌ی دو ساله گرفتن از دولت برای پیمانکاران بسیار سخت و دشوار شده است تا آن‌ها بتوانند هزینه‌های خود را تامین و جبران کنند.

آسفالت کشی محور انارک _نایین

وی اعتبار هزینه شده‌ی روکش آسفالت محور انارک نایین به طول ۳۰ کیلومتر و محور نایین_انارک به طول ۱۰ کیلومتر را بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومانی روکش آسفالت راه‌های روستایی اشاره داشت.

مدیر کل راهداری استان اظهار نمود:با توجه به اختیاراتی که در سال ۹۷ در حوزه ساخت و نگهداری راه‌های روستایی به اداره کل واگذار شده مسئولیت مضاعفی را بر دوش ما نهاده چرا که اگر منصفانه به راه‌های روستایی نگاه کنیم وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و سال‌های زیادی می‌گذرد در محور‌های روستایی هزینه‌ای نشده و باید سعی کنیم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم

وی تاکید نمود:عملیات روکش آسفالت محور گردنه ملااحمد _نایین و محور کوهپایه_سجزی جمعابا اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا و محور گردنه ملااحمد_تودشک با ۶ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار