مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره تبلیغات در محیط داخلی اتوبوس های بی‌آرتی، توضیحاتی داد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مقررات تبلیغات محیطی بر روی اتوبوس‌های پایتخت، اظهار کرد: انتخاب پیمانکار جهت تبلیغات محیطی اتوبوس‌ها از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود و پس از برگزاری مناقصه پیمانکار منتخب شروع به فعالیت تبلیغاتی می‌کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به این نکته که تبلیغات محیطی داخل اتوبوس‌ها چند ماهی است که آغاز شده است، گفت: تبلیغات محیطی یکی از مواردی است که می‌تواند برای حمل ونقل عمومی درآمدزایی کند و از این تبلیغات محیطی درصدی سهم سازمان زیباسازی شهرداری تهران به عنوان مجری کار است و بخشی دیگر از درآمد به شرکت واحد اتوبوسرانی می‌رسد.

ترفع با اشاره به این نکته که در همه دنیا تبلیغات محیطی مورد توجه است، گفت: اگر حمل و نقل عمومی دیگر کشور‌ها را مشاهده کنید، می‌بینید که حتی بر روی تاکسی‌های آن‌ها نیز تابلو‌های تبلیغاتی نصب شده و این نشان از ظرفیت بالای سیستم حمل ونقل عمومی برای استفاده از تبلیغات است.


بیشتر بخوانید: مینی بوس‌های ساخت داخل در راه خطوط اتوبوسرانی 


او ادامه داد: مناقصه تبلیغات محیط داخل و بیرون اتوبوس باهم انجام می‌شود و ما از محیط‌های داخلی اتوبوس مانند دستگیره، مانیتور و پنل‌های تبلیغاتی جهت نصب تبلیغات استفاده می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که مناقصه انتخاب پیمانکار جهت تبلیغات محیطی اتوبوس در چه بازه‌ای از زمان انجام می‌شود، گفت: مناقصه‌هایی که از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای انتخاب پیمانکار جهت تبلیغات محیطی برگزار می‌شود در بازه زمانی یکساله است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.