شهرداری ورامین، صدرنشین لیگ برتر والیبال در هفته شانزدهم این رقابت‌ها توانست با نتیجه ۳ بر ۲ فولاد سیرجان ایرانیان را از پیش رو بردارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری ورامین عصر پنجشنبه، بیست و چهارم بهمن ماه در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند.

شروع این بازی حساس با قدرت نمایی تیم صدرنشین لیگ همراه بود، ورامینی‌ها توانستند دو ست نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند، اما تیم میزبان در این کارزار خانگی پا پس نکشید و با روحیه‌ای مثال زدنی در سایه حمایت هواداران خودی امتیازات ست‌های سوم و چهارم را از آن خود کرد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم و پایانی نیز با شروع خوب سیرجانی‌ها همراه بود، اما رفته رفته تیم شهرداری ورامین با تکیه بر مهره‌های پر تعداد خود به بازی مسلط شد و توانست در نهایت بازی را با حساب سه بر دو به سود خود رقم بزند.

از نکات جالب توجه این دیدار نیز می‌توان به کشیده شدن کار به امتیاز ۴۲ در ست چهارم، کسب نتیجه‌ای مشابه نتیجه دور رفت برای فولادی‌ها و همچنین عملکرد بسیار خوب شاگردان محمدرضا تندروان در طول بازی اشاره کرد که حسابی تماشاگران حاضر در سالن مسابقه را به وجد آورده بود.

فولادی‌ها اگر چه نتوانستند هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند، اما نمایشی فوق العاده در طول بازی داشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار