معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: استفاده از تمامی دیوار‌ها و فضا‌های سطح شهر برای چسباندن پوستر‌های داوطلبان غیر مجاز است و تخلف محسوب می‌شود.

دیوار‌های کلانشهر اهواز آلبوم تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی نیستعلیرضا عالی پور معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مناطق هشت گانه کلانشهر اهواز ۵۰۰ تا یک هزار مترمربع فضای تبلیغاتی بر روی جداره دیوار‌ها به وسیله کارتن پلاست برای تبلیغات نامزد‌های یازدهمین مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

او افزود: استفاده از همه دیوار‌ها و فضا‌های سطح شهر برای چسباندن پوستر‌های داوطلبان غیر مجاز است و گزارش این تخلفات از سوی شهرداری به هیئت نظارت بر انتخابات  و فرمانداری ابلاغ می‌شود.

عالی پور بیان داشت: طی سال‌های گذشته نامزد‌های انتخاباتی پوستر‌های تبلیغاتی خود را به دیوارها، تابلو‌های شهری و ترافیکی نصب می‌کردند که این امر باعث به هم ریختگی و مخدوش شدن و بد جلوه دادن شهر می‌شد.

معاونت خدمات شهری شهرداری تصریح کرد: قوانین انتخابات واضح و شفاف بوده و نوع تبلیغات و تعداد ستاد‌ها در آن مشخص شده است، ضمن اینکه هیچکدام از عوامل شهرداری اعم از عوامل اجرایی و خدماتی حق برچیدن تبلیغات غیر مجاز را ندارند و این امر بر عهده هیئت اجرایی و نیرو‌های انتظامی خواهد بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: همه عوامل شهرداری از حضور در کلیه فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی منع شده اند تا فضای این کار به طور یکسان در اختیار همه داوطلبان قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.