رئیس ستاد انتخابات شهرستان دزفول گفت: فعالیت تبلیغاتی هواداران و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در فضایی با نشاط و سالم در شهر دزفول انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امیر عیسی زاده، رئیس ستاد انتخابات شهرستان دزفول اظهار کرد: تا کنون ستادهای انتخاباتی، حجت الاسلام حسن روحانی، محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دزفول تشکیل شده است.

وی افزود: درخواست برپایی ستاد انتخاباتی سید مصطفی آقامیرسلیم دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز به ستاد انتخابات شهرستان دزفول ارائه شده و این ستاد نیز در حال شکل گیری است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دزفول بیان کرد: خوشبختانه تا کنون تخلفی از هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دزفول گزارش نشده و فعالیت تبلیغاتی هواداران و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در فضایی با نشاط در حال انجام است.

وی بابیان اینکه به صورت مرتب از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در سطح شهر نظارت و بازدید به عمل می آید، گفت: تقاضایی برای تشکیل ستاد انتخاباتی دیگر نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان دزفول به ستاد انتخابات این شهرستان ارائه نشده است.

عیسی زاده تاکید کرد: فرمانداری و تمامی نهادهای امنیتی شهرستان تمام تلاش خود را در راستای نظارت و برقراری امنیت در فضای ستادهای مستقر در شهر در زمان تبلیغات انتخاباتی به کار خواهند گرفت تا حامیان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بتوانند در فضایی سالم به فعالیت تبلیغاتی بپردازند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.