فرماندار اندیمشک بیان کرد: به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشور، تخلفات انتخاباتی در این شهرستان رصد و کنترل می شود.

برگزاری انتخابات سالم در اندیمشک با کنترل تخلفاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک یکی از مهم ترین اهداف مجموعه شورای تامین این شهرستان را برگزاری انتخابات سالم و پرشور عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از دستگاه قضایی در انجام شایسته امور انتخاباتی بیان داشت: در این راستا اعضای شورای تامین با دقت و رصد فعالیت های تبلیغاتی، گام های بسیار خوبی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برداشته اند.

جهانگیری اظهار داشت: نکات لازم نیز به برخی از داوطلبان تذکر داده شد و خوشبختانه با مدیریت خوب اعضای شورای تامین شهرستان و دستگاه قضایی تاکنون کم ترین حاشیه را در جریان تبلیغات انتخابات در این شهرستان شاهد بوده ایم.

فرماندار اندیمشک اذعان کرد: این تلاش مجموعه قوه قضاییه به افزایش رضایتمندی مردم کمک کرده است .
ایرج حمیدی فر، رییس دادگستری شهرستان اندیمشک در ادامه مهم ترین وظیفه دستگاه قضایی و کارکنان این نهاد را حفظ امنیت و برقراری عدالت عنوان کرد و افزود: در این راستا پاسداری از آرمان های شهدا از اولویت های قوه قضاییه است.

وی تصریح کرد: پیروی از راه شهدا و الگو قرار دادن آنان موجب تعالی جامعه شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیش تر خواهد کرد.

صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک نیز با بیان اینکه کارکنان این دستگاه عملکرد خوبی ارائه کرده اند اذعان داشت: مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت است و این امر همواره از سوی امیر مومنان (ع) تاکید شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.