مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: در طرح خانه تکانی فرهنگی تا مردم کتاب‌های مازاد نیاز را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اهدا کنند.

خانه تکانی فرهنگی به  گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: با توجه به پایان سال که مردم خانه تکانی دارند توجه ویژه به خانه تکانی فرهنگی نیز داشته باشند، در طرح خانه تکانی فرهنگی اطلاع رسانی شود تا مردم کتاب‌های مازاد نیاز را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اهدا کنند.

او  در خصوص برگزاری جشنواره رضوی سال ۹۹ بیان کرد: جشنواره رضوی یکی از موثرترین راهکار‌های ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی است و انتظار می‌رود تمام ادارات شهرستان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

معصومه حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه  گفت: موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه نیاز به تشویق دارد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بین جامعه حمایت مسئولین شهرستان را می‌طلبد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌ها تاکید کرد و خطاب به مسئولین شهرداری گفت: پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی شهرستان یکی از این حمایت‌ها می‌باشد که در خود شهرستان و برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی هزینه می‌شود.

معاون فرمانداری شهرستان هرسین  گفت: جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی از اهمیت ویژه‌ای برای فرمانداری برخوردار است و به صورت جدی مصوبات جلسات را پیگیری می‌کنیم.

او افزود: تمام مشکلات ما از عدم مطالعه است باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کار ببریم تا سایر مشکلات جامعه توسط خود افراد حل شود.

انتهای  پیام/ز

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.