بارش برف در آستانه اشرفیه که در برخی از روستا‌های این شهرستان به بیش از یک متر رسید موجب قطع برق، بسته شدن راه‌ها و بروز خسارت به منازل، دامداری‌ها و برنجکوبی‌ها شد.

برف آستانه اشرفیه را دچار مشکل کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار آستانه اشرفیه در باره شرایط شهرستان پس از بارش برف گفت:تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی آستانه اشرفیه ادامه دارد.

یونس محمودی با بیان اینکه بازگشایی راه‌های اصلی این شهرستان در اولویت است افزود:هم اکنون راه بیش از ۴۰ روستا در این شهرستان مسدود است.

او به تلاش عوامل راهداری، دهیاری‌ها برای بازگشایی این راه‌ها اشاره و تصریح کرد:همچنین برق بیش از ۴۰ روستا نیز قطع است که با بازگشایی راه‌های روستایی این مشکل رفع خواهد شد.

او یادآور شد:گاز، آب و برق مناطق شهری آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر این شهرستان وصل است.

او خاطر نشان کرد:بیشترین مشکلات مربوط به مسدود بودن راه‌های روستایی و قطعی برق مربوط به بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه است

قطع برق بیش از ۴۰ روستا

رییس اداره برق این شهرستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:بیش از ۷۰ نفر از عوامل این اداره در قالب ۳۵ اکیپ در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

سید رسول اشرف ادامه داد:طی شب گذشته تاکنون برق ۳ روستای امشل، چورکوچان و تجن این شهرستان وصل شد.

او گفت: مسدود بودن راه‌های روستایی خدمات رسانی عوامل این اداره را با مشکل روبرو کرده است.

بخشدار بخش بندرکیاشهر گفت:برق ۱۰ روستای این بخش قطع است و تلاش برای برق دار شدن این روستا‌ها ادامه دارد.

حجت حاجی پور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:همچنین راه روستا‌های صیقلده، گیلده بالا، گیلده پایین و دشمن کرده این بخش نیز مسدود است.

او به شدت بارش برف در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد:بارش برف در مناطق مختلف روستایی این بخش بین ۶۰ تا ۸۰ سانتیمتر است.

به گفته وی بارش شدید برف در بخش بندرکیاشهر موجب بروز خسارت به دامداری‌ها، تخریب بام و سقف منازل، کارخانه‌های برنجکوبی شده است.

بخش بندرکیاشهر دارای ۳۳ روستا است. این بخش یکی از توابع شهرستان آستانه اشرفیه است.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.