ملی پوش تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری با فشردگی سپری شد و بازیکنان را دچار آسیب دیدگی‌های زیادی کرد.

غلامی: سالی پر از مصدومیت را در لیگ فوتسال بانوان تجربه کردیم

نسیمه غلامی ملی پوش تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: لیگ فوتسال بانوان در سال جاری کیفیت بسیار خوبی داشت، اما فشار زیاد رقابت‌ها باعث مصدومیت بازیکنان شد و تیم ما هم از این قاعده مستثنا نبود. سارا شیربیگی یکی از مهره‌های اصلی تیم ما هم دچار آسیب دیدگی‌هایی شده بود، اما خوشبختانه اکنون وضعیتش خوب است و با ما تمرین می‌کند. تمام تلاش کادر فنی این است که ما را به حد اکثر آمادگی لازم برسانند.

او تصریح کرد: هیچ چیز در مرحله پلی آف قابل پیش بینی نیست و از همین حالا نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود. حتی در دور گروهی مسابقات هم چیزی از قبل مشخص نبود.

غلامی افزود: شرایط داوری در لیگ امسال چندان خوب نبود، حتی یک بار در نتیجه بازی تیم ما تاثیر گذاشت و آن را تغییر داد. امیدوارم سطح قضاوت داوران در مرحله پلی آف بهتر از گذشته باشد و اشتباهات آن‌ها باعث نابودی زحمات چندین ماهه یک باشگاه نشود.

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه گفت: باشگاه ما به تمام تعهدات مالی اش تا به اینجای کار عمل کرده است، اما متاسفانه لیگ امسال ما هر چند که با حضور ۱۴ تیم برگزار شد، اما تعدادی از تیم‌ها به خاطر مسائل مالی کنار کشیدند و می‌توانم بگویم که تنها باشگاه‌هایی که هزینه خوبی کرد، هیات فوتبال خراسان رضوی، ملی حفاری و مس رفسنجان بوده و تیم نامی نو هم نصفی از پول بازیکنانش را پرداخت کرده است. تیم‌هایی که نتایج خوبی به دست آورده اند نشان می‌دهد که هزینه مناسبی هم تا به اینجای کار کرده اند.

غلامی تصریح کرد: سال پر آسیبی برای بازیکنان داشتیم و همین مسئله می‌تواند به تیم ملی کشور ما هم آسیب برساند. پس از پایان لیگ بازیکنان باید به خودشان رسیدگی کنند تا با سلامت کامل و بدون مصدومیت در اولین اردوی تیم ملی که فروردین ماه سال آتی برگزار می‌شود، حضور یابند. ما به دنبال تکرار سومین قهرمانی در آسیا هستیم. کار برای ما سخت است، به ویژه اینکه بازی دوستانه ایران با روسیه هم لغو شد و بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند.

او افزود: بازی در لیگ‌های خارجی آرزویی است که هر بازیکنی در مسیر ورزش حرفه‌ای اش دوست دارد تجربه کند، اما در حال حاضر من فقط به قهرمانی تیمم در لیگ امسال فکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار