رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: ٣٠٠ متر مربع از اراضی دولتی در شهرک شهید زینلی رفسنجان رفع تصرف شد.

رفع تصرف ٣٠٠ متر مربع از اراضی دولتی رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی رفسنجان با دستور دادستان و با حضور مامورین نیروی انتظامی آرماتور‌های آماده بتن را تخریب و کلیه مصالح و وسایل تخریب شده را ضبط و از محل انتقال دادند.

او افزود: پس از رفع تصرف کامل، زمین به حالت اولیه قبل از تصرف در آمد و به دولت برگردانده شد و پرونده مجرم جهت تعیین تکلیف به دادسرا ارجاع شد.

عباسی بیان داشت: زمین تصرفی در پلاک ٢٠٩٤ دولتی واقع شده و ارزش آن بیش از ۲ میلیارد ریال است.

او گفت: در محدوده و حریم شهر‌ها اراضی دولتی تحت مدیریت اداره راه و شهرسازی است و حفظ اراضی مذکور بر عهده این اداره است و به افراد سودجو و فرصت طلب اخطار میشود.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: تصرف اراضی دولتی باعث تضییع حقوق بیت المال است و جرم محسوب میشود و مرتکبین ضمن برگرداندن زمین به دولت توسط مقام قضایی به جریمه و حبس محکوم میشوند.

عباسی پور ازشهروندان خواست به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا با شماره‌های ۳۴۳۲۷۲۰۶ و ۳۴۳٢۰۰۱۸ تماس و مراتب را اعلام نمایند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.