درچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در کردستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، این طرح‌ها در بانه شامل گلخانه خیاردر زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در روستای هواره خول، گاوداری ۵۰۰ راسی روستای امیر اباد، افتتاح سه واحد آموزشی با ۲۱ کلاس درس و نه پروژه مخابراتی است
بیجاری‌ها نیز امروز شاهد برق رسانی به روستا‌های قجور، خورخوره، قره پالچوق، حسین خان، هشتاد، تازه آباد از توابع شهر یاسوکند، گازرسانی به روستای جدید الاحداث قورت دره، مزین شدن بلوار یک کیلومتری با نام سردار شهید سلیمانی و کلنگ احداث شبکه گازرسانی به مجتمع روستای شیرین بلاغ با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بودند.

آغاز عملیات احداث ۲ مجتمع اداری، تجاری در شهر دزج و افتتاح ۲۲۰ پروژه برقرسانی از دیگر طرح‌های فجر انقلاب بود که درشهرستان قروه به بهره برداری رسید.

در سروآباد هم ساختمان مرکز فوریت‌های پزشکی روستای حسین آباد، مرکز مشاوره مرکز بهداشت افتتاح و کلنگ احداث گاز رسانی به روستا‌های جولانده و دیوزناو برزمین زده شد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.