تیم آوالان کامیاران در دیدار هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مصاف با خیبر خرم آباد به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فوتبالیست‌های تیم آوالان کامیاران در دیدار هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان تیم خیبر خرم آباد بودند و با کسب نتیجه تساوی ۱ – ۱ یک امتیاز ارزشمند را در خانه حریف بدست آورد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه با برگزاری چند دیدار به میزبانی شهر‌های مختلف پیگیری شد.

تیم آوالان کامیاران در گروه (الف) این رقابت‌ها راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه خیبر شهر خرم آباد به مصاف نماینده استان لرستان رفت.

آوالانی‌ها در این دیدار موفق شدند در دقیقه ۵۰ بازی توسط امیر عباسی دروازه تیم میزبان را باز کنند و با یک گل از حریف پیش افتادند.

درادامه بازی و در دقیقه ۵۵ داور به سود تیم خیبر اعلام ضربه پنالتی کرد که این ضربه توسط دروازه بان آوالانی‌ها مهار شد، اما داور این بازی در دقیقه ۷۰ بار دیگر در سوت خود دمید و پنالتی دوم را برای تیم خیبر اعلام کرد که این ضربه پنالتی توسط فرزاد بهاری بازیکن تیم خیبر وارد دروازه تیم آوالان شد و بازی به تساوی ۱ – ۱ کشیده شد و این نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد و امتیاز این دیدار بین دو تیم تقسیم شد.

تیم آوالان کامیاران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم اکنون با ۲۳ امتیاز امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

نماینده کردستان در هفته نوزدهم راس ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی شهر کامیاران به مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رود.

گفتنی است، امیر پارسازاد، بلال وکیلی، مهدی سرداری، وحید مرادی، میثم باشوکی، فرهاد جودکی، علی محمدی، حبیب حبیب پور، محمد خادمی، حامد نورالهی و کیوان مارابی با مربیگری حمید امامی ترکیب بازیکنان تیم آوالان را در این دیدار تشکیل دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.