فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویا زد و دشمن را نا امید و مایوس کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر حمزه بیدادی فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی با تبریک ۲۲ بهمن و دهه فجر گفت: مردم ما باید با وحدت و حضور در راهپیمایی و در انتخابات پیش رو دشمن را مایوس و نا امید کنند.

او افزود: تمامی بزرگان نظام از جمله؛ مقام معظم رهبری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند و می‌کنند تا با این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویا زده شود و آن‌ها را مایوس کنیم.

امیر بیدادی اظهار داشت: با توجه به این که امسال شرایط منطقه به ویژه د ر ماه‌های گذشته به طوری بوده که لازم بوده امسال حضور مردم بهتر از هر ساله باشد این اتفاق نیز افتاد و ملت شریف یکبار دیگر حماسه آفریدند.

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور با گرامیداشت یاد و خاطراه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت ایشان روح تازه‌ای به حرکت انقلاب اسلامی ایران دمید و موجب وحدت بیش از پیش مردم شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار