عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: اراده الهی بر این شد تا ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب بر فرعون بزرگ قرن ۲۰ پیروز شدند تا امروز ۴۱ سال اقتدار، مقاومت و حماسه سازی را جشن بگیریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: اراده الهی بر این شد تا ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر فرعون بزرگ قرن ۲۰ پیروز شدند تا امروز ۴۱ سال اقتدار، مقاومت و حماسه سازی را جشن بگیریم.

او افزود: ملت ایران در سال ۵۷ انقلاب تاریخی، بزرگ و بی نظیری در مقیاس حرکت انبیا آفریدند و باید از اعماق جان و دل به هویت ایرانی - اسلامی افتخار کرد و ‏بعد از ۴۱ سال اقتدار، امروز جمهوری اسلامی به قدرت تمدنی و جهانی تبدیل شده و هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکسته است.

آیت الله کعبی بیان داشت: دولت آمریکا به یک گروه مافیا و تبهکار تبدیل شده که با تروریسم دولتی جنایت می‌کند و این گروه مافیایی، جنایتکار و متوحش با ترور وحشیانه و ناجوانمردانه، سردار سلیمانی را شهید کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی نشان داد که سیاست‌های آمریکا در تحریم، آشوب، مقابله نظامی و فشار دیپلماتیک جواب نداده است و به همین دلیل رژیم آمریکا با سرکردگی یک متوحش راهبرد ترور دولتی را تنها راه چاره می‌داند که به فضل خدا این اقدامات هم به جایی نخواهد رسید.

 این مقام مسئول گفت: امروز ملت ایران در کنار سیلی محکم در عین‌الاسد، با ابراز تنفر از آمریکا در راهپیمایی، گور ترامپ را کنده است و راهپیمایی باشکوه امروز تأکید بر ادامه راه شهید سلیمانی و تجدید عهد با امام و رهبری است و باید به مثابه انقلاب نرم ملت ایران در کنار سیلی عین الاسد، ثبت شود و به یاری خدا ضربه مقتدرانه مقاومت به آمریکا، آن‌ها را با ذلت از منطقه اخراج خواهد کرد.

او ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی به ویژه در بین نسل پنجم انقلاب مسیر خودسازی جمعی، تمدن سازی توحیدی، تحقق حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی را محقق می‌سازد و همانظور که مقام معظم رهبری گفتند اگر قوی شویم هم مشکلات امروز کشور حل می‌شود و هم از جنگ جلوگیری خواهد کرد.

آیت الله کعبی اظهار داشت: ملت ایران از جهت ضعف مدیریت در برخی مسئولان اجرایی و ایجاد تردید‌های راهبردی از جمله طرح بحث مذاکره در اوج مقاومت و همچنین وجود فقر، فساد و تبعیض، شدیدا گله‌مند است، اما همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند است و ملت ایران با انتخاب نمایندگان اصلح، تودهنی بزرگی به امریکا خواهد زد و باید توجه کنیم که نگاه قومی و قبیله‌ای به انتخابات اثربخش نیست.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.