مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جنایت در سیب و سوران دستگیری در مهرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

جنایت در سیب و سوران دستگیری در مهرستان

با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان عامل قتل مرد جوان در بخش "کَنت" شهرستان سیب و سوران پس از ۱۷ ماه فرار به دام افتاد.

سرهنگ"محمد سرگزی"فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان  گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر سیب و سوران مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان مهرستان تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد که قاتل صبح روز دوازدهم شهریور ماه سال ۹۷ مردی ۳۹ ساله را به ضرب گلوله سلاح گرم در بخش "کَنت" از توابع شهرستان سیب و سوران به قتل رسانده و از آن زمان تا کنون در شهر‌های همجوار متواری است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان با یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ سرگزی تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده اظهار داشت از مدت‌ها قبل با مقتول اختلاف و درگیری داشته و در روز حادثه با یک قبضه سلاح کلاش او قتل رسانده و از آن مدت در شهر‌های مختلف متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراخل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کلاهبرداری نیکشهر 

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان "نیکشهر" عامل کلاهبرداری ۸.۵ میلیارد ریالی در پوشش تولید کفش دستگیر شد.

سرهنگ "حمید نوری" فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشه گفت: در پی دریافت یک فقره مرجوعه قضائی از سوی مردی ۴۶ ساله مبنی بر کلاهبرداری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات مال باخته مشخص شد، وی از طریق فضای مجازی با فردی سالخورده در بحث سرمایه گذاری در تولید کفش آشنا شده و پس از تبلیغات فریبنده این فرد شیاد برای راه اندازی یک خط تولید کفش در شهرستان "نیکشهر" مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب وی واریز کرده و با گذشت بیش از چند ماه هیچ اقدامی در خصوص راه اندازی کارگاه تولیدی کفش نکرده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی "نیکشهر" پس از بررسی دقیق جزئیات این ماجرا و با استفاده از سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق حاشیه شهر شناسایی و با نیابت قضائی او را دستگیر کردند.

دستگیری عاملان سرقت های مسلحانه در خاش 

با تلاش پلیس شهرستان خاش ۲ تن از عاملان سرقت‌های مسلحانه خودرو دستگیر و ۴ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ ابراهیم کوچک زائی  گفت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت‌های مسلحانه خودرو در یکی از مناطق حاشیه شهرخاش موضوع به صورت ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با استفاده استفاده سلاح کلاش؛ جلوی آنان گرفته و با تهدید سلاح گرم خودرو آن‌ها را زورگیری و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: افسران زبده پلیس آگاهی شهرستان خاش با یک سری تحقیقات میدانی یکی از اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

او بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه این سارق سابقه دار با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

کوچک زائی اظهار داشت: در این عملیات تیم‌های عملیات ویژه پلیس با محاصره مخفیگاه متهم در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و او و همدستش را دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه پژو پارس، یک قبضه سلاح کلاش، دو تیغه خشاب و ۲۲ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در شهرستان همجوار چندین مرتبه مورد بازجوئی علمی قرار گرفتند و به ۴ فقره سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان خاش و ایرانشهر اعتراف کردند.

سرهنگ کوچک زائی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت‌های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.