فرمانده سپاه استان سمنان:

شهادت سردار سلیمانی محاسبات دشمنان علیه انقلاب را از بین برد

سردار حمید دامغانی گفت: شهادت سردار سلیمانی محاسبات چندساله دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره ۳۴ شهید پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: شهادت سردار سلیمانی تمام برنامه‌ریزی‌ها و محاسبات چندین و چندساله دشمنان را علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بین برد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی مردی شجاع، مؤمن، مخلص و با تقوا بود، چون که خود را سرباز ولایت می‌دانست تصریح کرد: سردار سلیمانی پاداش ۴۱ سال مجاهدت مخلصانه و ایثارگرانه خود را با شهادت در راه انقلاب، اسلام و حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از خداوند متعال ستاند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌خورند گفت: حاج قاسم سلیمانی علیرغم محاسبات استکبار جهانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید و علاوه بر آن تحولی عظیم را در کشور و کشور‌های منطقه ایجاد کرده است که آثار و برکات آن بر همگان آشکار خواهد شد.

سردار دامغانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی است تصریح کرد: در گام دوم انقلاب به لطف و فضل خداوند اسرائیل نابود خواهد شد و در ۲۵ سال آینده گام دوم انقلاب ایران را نخواهند دید.

او ایجاد وحدت و انسجام بین گروه‌های مذهبی در عراق را از ثمرات و برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: وضعیت و تحولات کنونی عراق آرزوی دیرینه حاج قاسم بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: محور مقاومت متحدتر و منسجم‌تر از گذشته به برکت خون حاج قاسم به راه خود ادامه می‌دهد و باید گفت ترور حاج قاسم سلیمانی نتیجه عکس داد و پیوند ملت ایران و عراق مستحکم‌تر از گذشته شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.