موکب‌های اربعین حسینی به مناسبت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سراسر استان سمنان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: سردار سلیمانی مرد میدان نبرد با تروریست‌های تکفیری و مجاهدی نستوه بود که هر چه از ایستادگی، شجاعت و دلاوری این سردار پرافتخار جهان اسلام بگوییم، کم است.

او شهادت حاج قاسم سلیمانی را مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام دانست و افزود: این سردار رشید اسلام تربیت‌یافته مکتب اسلام و قرآن بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود گفت: سردار سلیمانی رمز ولایت مداری را در طول بیش از ۴۰ سال خدمت در دفاع از کیان اسلام، انقلاب، حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت و دفاع از مظلومان برابر ستمگران در پیشانی اهداف و برنامه‌های خود قرار داده بود.

حجت‌الاسلام قندهاری اظهار داشت: باید از مرام و مسلک چنین شهیدان پرافتخار و شجاع برابر مستکبران عالم درس گرفت و شیوه و سلوک و راه آن‌ها را تداوم بخشید.

او بیان کرد: با توجه به اینکه ۲۲ بهمن‌ماه امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است؛ بنابراین پیش‌بینی‌های لازم برای اینکه برنامه‌های امسال در این روز با شکل و بر اساس این محوریت برگزار شود؛ انجام‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مقررشده است در مسیر‌های تعیین‌شده راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه موکب‌های اربعین حسینی و ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی در سراسر استان برپا شود.

حجت‌الاسلام قندهاری عنوان کرد: نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله بسیج و سپاه استان سمنان ویژه برنامه‌های خاصی از ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه به مناسبت بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تهیه و تدارک دیده‌اند.

او از جمله این برنامه‌ها را برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با حضور خانواده شهدا و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در روز سه‌شنبه ششم اسفندماه در تالار امیرکبیر سمنان عنوان کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار