نشست خبری پیش از دیدار سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

اظهارات سرمربیان پرسپولیس و الدحیل پیش از دیدار در لیگ قهرمانان آسیابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری پیش از دیدار سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. 

گل‌محمدی: باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و با اندوخته خوبی به ایران برگردیم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الدحیل در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در کشور قطر هستم. از مهمان نوازی باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. فردا بازی بسیار مهمی داریم. حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی خیلی سختی داریم. ما تیم خیلی خوبی داریم و دوست داریم که شروع خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

وی افزود: معمولا فشار روی مربیان بیشتر است و این طبیعی است. وقتی سرمربی ذوب آهن بودم الدحیل را در اینجا بردیم و نمیدانم یادتان می‌آید یا خیر.

گل محمدی تصریح کرد: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و با اندوخته خوبی به ایران برگردیم. بازی ساده‌ای نداریم. الدحیل در خانه خود بازی می‌کند و قطعا شرایط برای این تیم بهتر است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم کدام تیم می‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده کند.

نورالهی: ان‌شاءالله موفق خواهیم بود و هواداران را هم خوشحال خواهیم کرد

احمد نورالهی هافبک ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الدحیل در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی داشته‌ایم. بازی سختی خواهیم داشت. قبلا از این هم چندین بار با الدحیل بازی کرده‌ایم و توانسته‌ایم نتایج خوبی هم بگیریم.

وی افزود: هر دو تیم انگیزه بالایی دارند. لیگ قهرمانان هست و شرایط فرق می‌کند. ان‌شاءالله موفق خواهیم بود و هواداران را هم خوشحال خواهیم کرد.

احمد نورالهی تصریح کرد: قطعا حضور در لیگ قهرمانان به هر بازیکنی انگیزه بالایی می‌دهد و ما هم می‌توانیم از سالی که به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم الهام بگیریم و باز هم به مراحل بالاتر برسیم. امسال هم تلاش می‌کنیم هدف بزرگی داشته باشیم و با نکاتی که کادر فنی می‌گوید بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

الرکراکی: باید از میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم

الرکراکی، سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: هم ما و هم پرسپولیس در لیگ، صدرنشین هستیم. پس بازی سختی در پیش است.

وی افزود: باید در این بازی حواسمان جمع باشد چون تیم‌های ایرانی در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی دارند اما ما باید از میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم.

معزعلی: همه تیم‌های گروه ما قدرتمند و دارای سطوح مشخصی هستند

معزعلی بازیکن الدحیل در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ما برای این مسابقه آماده هستیم و از همه سالهای گذشته شروع متفاوتی خواهیم داشت و پرسپولیس ایران را می‌شناسیم. ما نقاط قوت و ضعف آن‌ها را می‌دانیم و ان‌شاء‌الله، الدحیل با حضور هواداران قطری بتواند بازی خوبی در این دیدار ارائه کند.

وی افزود: بازیکنان ما باید با تمرکز کامل وارد میدان شوند. همه تیم‌های گروه ما قدرتمند و دارای سطوح مشخصی هستند اما ما باید در زمین تمرکز و عملکرد قوی داشته باشیم.

معزعلی تصریح کرد: من مطمئن هستم که می‌توانیم فردا مقابل پرسپولیس برنده شویم و به شروع عالی برسیم. در ادامه از مرحله گروهی عبور کنیم و بتوانیم روند روبه رشد و خوبی را در لیگ قهرمانان پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار