نماینده ولی فقیه در خوزستان، تبعیت از ولی فقیه را عامل کسب موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ در کشور دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین نماز وحدت نیرو‌های مسلح در مسجد امیرالمومنین (ع) لشکر ۹۲ زرهی اهواز گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه راه برون رفت از مشکلات و هرجایی که از، ولی فقیه تبعیت کردیم توانستیم به موفقیت‌ها و دستاورد‌های بزرگی دست یابیم.

او اظهار داشت: ۲۰۰ سال پیش مقابل ۲ کشور بخش عمده‌ای از خاک خود را واگذار کردیم، اما در دوران ۸ سال دفاع مقدس مقابل بیش از ۸۰ کشور حتی یک وجب از این خاک مقدس جدا نشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: ملت ما در طول ۴۰ سال گذشته با تمام سختی‌ها پشتوانه نظام بوده و روز به روز بر قدرت منطقه‌ای و جهانی ما افزود شده و دشمن گمان نداشت که پس از این همه سال تحریم و تهدید پایگاه نظامی اش مورد هدف قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امام خمینی (ره) در آن زمان فرمودند که نخستین ناوگان نظامی آمریکا به محض ورود به خلیج فارس مورد هدف قرار گیرد، اما به فرمایش امام عمل نکردیم، ولی پس از شهادت سردار سلیمانی همان فرمان امام را با سال‌ها تاخیر به نوعی دیگر اجرا کردیم.

امام جمعه اهواز ترصیح کرد: هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عراق نه تنها خسارت‌هایی برای آن‌ها به دنبال داشت بلکه هیمنه آمریکا را در منطقه لگدمال کرد.

او افزود: مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های انقلابی در کنار، ولی فقیه خود ایستاده اند و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز بار دیگر به میدان آمده و انزجار خود را نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان نشان خواهند داد.

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد همچنین بر اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است شعار اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند و اکنون با توجه به تمام سختی‌هایی که گذرانده و پیش رو داریم، یکی از راه‌های اصلی و موثر در برطرف شدن مشکلات است.

او افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه باید شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولیدی‌های غیرفعال را فعال، و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.