شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم خوزستان در سالروز حماسه نهم دی تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم مومن و انقلابی خوزستان در آیین‌ها و اجتماعات پاسداشت دهمین سالروز حماسه نهم دی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حضور وحدت بخش و امیدآفرین شما مردم غیور و همیشه در صحنه استان ولایت‌مدار خوزستان در حماسه ملی نهم دی به درستی که تجلی قدرت الهی و برگرفته از ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران اسلامی است تا در پیامی کوبنده بساط فتنۀ فتنه گران، آشوب طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم بپیچد و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

در این پیام آمده شد: شما مردم با عزت و غیور استان خوزستان با حضور خود در اجتماعات باشکوه سراسر استان میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعتی مجدد با، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌اله العظمی امام خامنه‌ای داشتید و با وحدت و همدلی و حضور گسترده خود قلب امام زمان (عج) و نایب برحقش را شاد و چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور کردید.

این پیام می‌افزاید: بی‌شک این حضور پرشور پیام وحدت و همدلی را زیر لوای ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان رسانید و موجب بصیرت افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

درپایان گفته شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن سپاس و قدردانی از این همه ایثار و وفاداری قشر‌های مختلف مردم، مسوولان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، امامان جمعه، روحانیت معزز، بسیجیان قهرمان، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان که در برگزاری تجمع‌های بزرگ مردمی حضوری معنادار و موثر داشتند تقدیر می‌کند.  

انتهای پیام/م

 

 

 

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.