فرمانده سپاه دزفول گفت: مردم در همه حال مدافع انقلاب هستند چرا که خود انقلاب را بنا کرده‌اند و به هیچ‌وجه نمی‌خواهند به آن گزندی برسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار هادی سعادت‌زاده فرمانده سپاه دزفول گفت: مردم در همه حال مدافع انقلاب هستند چرا که خود مردم انقلاب اسلامی را بنا کرده‌اند و به هیچ‌وجه نمی‌خواهند به انقلاب گزندی برسد و با حضور حماسی‌ در۹ دی نشان دادند که هرکسی با هر جایگاهی در مقابل نظام جمهوری اسلامی و رهبری قرار بگیرد راه‌شان را از آن‌ها جدا خواهند کرد.

او افزود: حماسه بزرگ ۹ دی یکی از روز‌های فراموش‌نشدنی اقشار مختلف با سلایق متعدد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ سعادت‌زاده تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همیشه آماده هستند و هیچ‌گاه صحنه‌های سخت نظام جمهوری اسلامی ایران را به حال خود رها نکرده‌اند؛ اتفاقات اخیر که پس از افزایش قیمت بنزین رخ داد بصیرت و هوشیاری مردم، در این باره ذره‌ای لغزش پیدا نکرد.

فرمانده سپاه دزفول تصریح کرد: دشمن به دنبال این بودن که نشان دهند این اعتراضات مردمی است و مردم در همه حال مدافع انقلاب هستند چرا که خود مردم انقلاب را بنا کرده‌اند و به هیچ‌وجه نمی‌خواهند به انقلاب گزندی برسد.

این مقام مسئول گفت: مردم در جنگ تحمیلی دفاع مقدس مقتدرانه ایستادند و دشمن را شکست دادند؛ توطئه و فتنه‌ای که ۸ ماه طول کشید مردم برای دفاع همه جانبه از انقلاب و ولایت‌شان مقتدرانه وارد صحنه شدند و از انقلاب اسلامی دفاع جانانه کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.