معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: خدمات داوطلبان البرزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان با دست های مهربان هموطنان انجام شد. 

داود رجبی ،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:  خدمات داوطلبان البرزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان با دست های مهربان هموطنان  انجام شد. 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز افزود:داوطلبان شعبه کرج نیز همگام با دیگر نهادهای کمک رسان برای خدمات رسانی به برادران  و خواهران سیل زده خود عازم روستاهای نیکشهر شدند و با اهدای کمک های انسان انسان دوستانه وحدت و همدلی خود رابه آنها نشان دادند.

اوبا اشاره به توزیع گوشت گرم بین مردم مناطق روستایی نیکشهر افزود: دوشتر و دو گوسفند قربانی برای این کار منظور شد.

رجبی  اجرای طرح نیابت را از دیگر برنامه‌های اجرایی در نیکشهر برشمرد و گفت:داوطلبان ضمن حضور در منزل کم سن ترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی از خانواده معزز ایشان که سیل اخیر آسیب زیادی به محل سکونت آنها وارد کرده بود دلجویی کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمرالبرز با اشاره به این که  ویزیت رایگان در این روستاها توسط پزشکان داوطلب انجام می شود افزود:  همچنین تمامی هزینه های بدون پشتیبانی نهاد دولتی با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار استان جمع آوری و به دست آسیب دیدگان رسید.

انتهای پیام / ر. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.