مسئول دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان از جمع آوری کمک های مردمی در راستای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در این شهرستان خبر داد.

علیرضا کلاته ، مسئول دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان در در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: به منظور تامین بخشی از نیازهای مردم آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان همگام با سایر شعب ، در سطح شهر به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان این شهرستان پرداخته است.

کلاته افزود: همچنین هموطنان می توانند، کمک های نقدی خود را به شماره حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ۹۹۹۹۹نزد تمامی بانک ها،  شماره کارت های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران و یا با کد دستوری * ۱۱۲ # اقدام  به پرداخت کنند.

او گفت: اقلام مورد نیاز مردم در استان سیستان و بلوچستان لباس گرم، پتو، شیرخشک، آب معدنی های، پک های بهداشتی، نان و کنسرویجات است که به منظور حفظ کرامت انسانی ازهموطنان خواهشمندیم از اهدای اقلام مستمعل خودداری کنند و اقلام خوراکی که حداقل دارای ۶ ماه تاریخ مصرف باشند.

انتهای پیام / ر . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.