تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند نسبت به بیان شاخص‌ها بویژه معیار‌های رهبری در انتخاب نماینده اصلح و برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.

مسئولان برای معرفی شاخص نماینده اصلح و برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار سرکشیکان خدام حرم مطهر رضوی، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خادمی آستان قدس رضوی را توفیق و نعمتی بزرگ دانست و گفت: حرم مطهر رضوی محل دسته‌بندی‌ها و تبلیغات انتخاباتی نیست، خادمانی که کاندید انتخابات شدند نباید صحن و سرا و حرم مطهر رضوی را بستری برای کار تبلیغاتی قرار دهند، هر داوطلبی که صلاحیت آن توسط شورای نگهبان تأیید شده باشد برای ما محترم است، اما نباید حرم مطهر به پاتوق فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی تبدیل شود.
 
او افزود: آستان قدس رضوی در بهبود خدمت رسانی به زائران و رفع مشکلات، کمبود‌ها و نقص‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد و تلاش دارد دایره خدمت به زائران را گسترش دهد.

او تصریح کرد: خدمت‌رسانی شایسته به زائران و میهمانان بارگاه منور حضرت رضا (ع) دغدغه اصلی آستان قدس است و نسبت به این موضوع نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، چرا که در این رابطه باید پاسخگوی حضرت ثامن الحجج (ع) باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آستان قدس در حوزه اماکن متبرکه رضوی بیان کرد: تعویض تابلو‌های راهنمای زائر در حرم مطهر به منظور راهنمایی بهتر زائران، ایجاد فضای مناسب برای استراحت چند ساعته زائران، رایزنی با مسئولان شهری و استانی به منظور توسعه پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر و یافتن جایگزین برای پلاستیک‌های کفش جهت کمک به حفظ محیط زیست، بخشی از پروژه‌های در دست اقدام در حوزه اماکن متبرکه رضوی است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در میان خدام بارگاه منور رضوی، دانشمندان، فرهیختگان و اشخاص توانمند و برجسته زیادی وجود دارند، تصریح کرد: سرمایه خادمان، سرمایه‌ای بسیار عظیم برای آستان قدس رضوی است، در میان خادمان اشخاص دانشمند، فرهیخته و صاحب نظر بسیاری وجود دارند، که باید از تخصص و نظرات این افراد برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران استفاده کنیم.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.