با حضور استاندار مرکزی واحد تولیدی در شهرک صنعتی مامونیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در نهمین روز دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور آقازاده استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی ومسئولان شهرستان زرندیه یک واحد تولیدی جامبو بک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان و اشتغال ۴۰ نفر در شهرک صنعتی مامونیه به بهره برداری رسید.

افتتاح کارخانه تولید جامبو بک در زرندیه

جامبو بگ کیسه‌های بزرگ انعظاف پذیر از جنس گونی‌های پلی استر هستند که در صنایع از جمله صنعت پتروشیمی برای جابه جایی مواد پودری یا فله به صورت ارزان و آسان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین با حضور استاندار مرکزی طرح آبرسانی به  شهر مامونیه  به بهره برداری رسید.

همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۳ هزارو ۸۵۰ میلیارد تومان طرح در استان به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شوند که این میزان سرمایه گذاری نسبت به سا ل گذشته هزار و ۴۰۰ میلیار تومان افزایش داشته است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۳ هزار فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شده که این میزان هم نسبت به پارسال که ۷ هزار و ۵۰۰ شغل بوده ۶ هزار مورد افزایش یافته است.

در نیمه دوم امسال سرمایه گذاری خارجی یک و نیم میلیارد دلاری در استان مرکزی صورت گرفته است که با جذب این میزان سرمایه گذاری استان مرکزی رتبه نخست را در این زمینه در کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.