کاروان قرآنی انقلاب در ادامه فعالیت‌ها به جنوب سیستان و بلوچستان رسید و صدای مهدی عادلی قاری بین‌المللی کشور با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در سواحل مکران طنین انداز شد.

صوت قرآن کریم در سواحل مکران طنین‌انداز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کاروان قرآنی انقلاب با عشق و معنویت در نقاط مختلف سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان محافل انس با قرآن کریم را برگزار می‌کند که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

این کاروان در نماز‌های جمعه و جماعات و محافل انس با قرآن کریم نیکشهر و قصرقند، حضور در جمع قشر‌های مختلف مردم و مسوولان، دانشجویان، نظامیان و دانش‌آموزان نیروی دریایی کنارک و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار محفل انس با قران کریم را برگزار کرده است.

مردم همیشه از برنامه‌هایی که با عشق و معنویت و سراسر نور و رحمت همراه است استقبال می‌کنند و این کاروان را به خوبی بدرقه کردند.

گروه فعالیت‌های قرآنی کاروان قرآنی انقلاب در کنارک در جوار ناوشکن و با حضور قشر‌های مختلف مردم به اجرای برنامه پرداخت تا طنین آیات الهی بر فراز این ناو بین‌المللی به اوج برسد.

در ابتدای این محفل نورانی که اجرای آن را هادی صلح‌جو بر عهده داشت، مهدی عادلی قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت تا نوای قرآن بر فراز ناو بندرعباس طنین‌انداز شود.

علاوه‌بر محافل انس با قرآن کریم اجرای نمایش حسین میرزاییان، بازیگر تئاتر کشور و دیدار این کاروان با قشر‌های مختلف از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار